Baví tě komunikovat a zajímáš se o IT – Billing Specialist
Naše historie sahá do roku 1996, kdy jsme vznikli jako česká firma Globe Internet. Našim zákazníkům poskytujeme webhosting, registraci domén, nástroje pro tvorbu webu, firemní e-maily nebo privátní servery. Naše služby využívají všichni od začínajících podnikatelů, až po zavedené firmy. V roce 2018 jsme se spojili s mezinárodní skupinou Loopia Group, od roku 2024 jsme součástí skupiny team.blue, což nám poskytuje stabilní zázemí, znalosti a zkušenosti v oblasti domén, webhostingu a souvisejících služeb.
Informace o pozici:
- ACTIVE 24, s.r.o.
- Sokolovská 394/17, Praha – Karlín
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
- Zákaznický servis , Pracovník help desku
- Práce na plný úvazek
- Na dobu neurčitou
- 32 000 – 35 000 Kč
Proč k nám?
U nás se dostaneš se ke špičkovým technologiím, kvalitním produktům i lidem, kteří vidí budoucnost v onlinu. Hledáme mezi sebe šikovné kolegy, kteří mají drive, dobré nápady a chtějí tvořit úspěšnou a moderní firmu.
Pracovní nabídka
Chceš začít svou kariéru v IT a zároveň využít své znalosti z oblasti fakturace a financí? Do našeho týmu v ACTIVE 24 hledáme kolegu/kolegyni, který nám pomůže pečovat o zákazníky a zároveň bude mít na starosti agendu spojenou s fakturací a platbami.
Tvým úkolem bude poskytovat podporu našim zákazníkům v oblasti služeb a fakturace a zároveň zajišťovat správné zpracování plateb a faktur.
Co tě u nás čeká:
- řešení požadavků zákazníků v oblasti fakturace a plateb za služby (kontrola a zpracovávání došlých plateb, práce s účetními systémy, refundace, zpracovávání výpisů, vracení zahraničních plateb, odesílání faktur, řešení stornovaných plateb, chybných plateb, částečných úhrad…),
- práce v Excelu a interních systémech,
- komunikace s kolegy a zákazníky,
- poskytování informací o službách a produktech ACTIVE 24;
Koho hledáme:
- ideálně absolventa SŠ s ekonomickým zaměřením a pozitivním vztahem k IT,
- jsi pečlivý/á, zodpovědný/á, spolehlivý/á,
- máš základní znalosti účetnictví a orientaci v oblasti plateb,
- rád/a komunikuješ se zákazníky (telefon, e-mail),
- ovládáš češtinu na úrovni rodilého mluvčího a máš dobrý písemný projev,
- domluvíš se bez problémů anglicky,
- práce na PC je pro tebe běžná záležitost, dobře se orientuješ v Excelu, zvládáš multitasking,
- Výhodou je, pokud máš praxi s billingem a zároveň máš povědomí o IT.
Co ti nabízíme:
- zaměstnání v perspektivním oboru,
- fixní plat, práci na HPP,
- 5 týdnů dovolené, možnost občasné práce z domova,
- stravenkový paušál, Flexi Pass a MultiSport kartu,
- snídaně a občerstvení na pracovišti, bike-friendly kancelář v centru Prahy (Florenc)
- možnost naučit se nejen fakturační procesy, ale i technické znalosti spojené s hostingem.
Nástup: říjen/listopad 2025
Máš pocit, že by ti tahle pozice sedla? Jestli chceš vědět víc, pošli nám svůj životopis a my se ozveme.