Přeskočit na obsah

Baví tě komunikovat a zajímáš se o IT – Billing Specialist

Naše historie sahá do roku 1996, kdy jsme vznikli jako česká firma Globe Internet. Našim zákazníkům poskytujeme webhosting, registraci domén, nástroje pro tvorbu webu, firemní e-maily nebo privátní servery. Naše služby využívají všichni od začínajících podnikatelů, až po zavedené firmy. V roce 2018 jsme se spojili s mezinárodní skupinou Loopia Group, od roku 2024 jsme součástí skupiny team.blue, což nám poskytuje stabilní zázemí, znalosti a zkušenosti v oblasti domén, webhostingu a souvisejících služeb.

Informace o pozici:

  • ACTIVE 24, s.r.o.
  • Sokolovská 394/17, Praha – Karlín
  • Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
  • Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
  • Zákaznický servis , Pracovník help desku
  • Práce na plný úvazek
  • Na dobu neurčitou
  • 32 000 ‍–‍ 35 000 Kč

Proč k nám?

U nás se dostaneš se ke špičkovým technologiím, kvalitním produktům i lidem, kteří vidí budoucnost v onlinu. Hledáme mezi sebe šikovné kolegy, kteří mají drive, dobré nápady a chtějí tvořit úspěšnou a moderní firmu.

Pracovní nabídka

Chceš začít svou kariéru v IT a zároveň využít své znalosti z oblasti fakturace a financí? Do našeho týmu v ACTIVE 24 hledáme kolegu/kolegyni, který nám pomůže pečovat o zákazníky a zároveň bude mít na starosti agendu spojenou s fakturací a platbami.

Tvým úkolem bude poskytovat podporu našim zákazníkům v oblasti služeb a fakturace a zároveň zajišťovat správné zpracování plateb a faktur.

Co tě u nás čeká:

  • řešení požadavků zákazníků v oblasti fakturace a plateb za služby (kontrola a zpracovávání došlých plateb, práce s účetními systémy, refundace, zpracovávání výpisů, vracení zahraničních plateb, odesílání faktur, řešení stornovaných plateb, chybných plateb, částečných úhrad…),
  • práce v Excelu a interních systémech,
  • komunikace s kolegy a zákazníky,
  • poskytování informací o službách a produktech ACTIVE 24;

Koho hledáme:

  • ideálně absolventa SŠ s ekonomickým zaměřením a pozitivním vztahem k IT,
  • jsi pečlivý/á, zodpovědný/á, spolehlivý/á,
  • máš základní znalosti účetnictví a orientaci v oblasti plateb,
  • rád/a komunikuješ se zákazníky (telefon, e-mail),
  • ovládáš češtinu na úrovni rodilého mluvčího a máš dobrý písemný projev,
  • domluvíš se bez problémů anglicky,
  • práce na PC je pro tebe běžná záležitost, dobře se orientuješ v Excelu, zvládáš multitasking,
  • Výhodou je, pokud máš praxi s billingem a zároveň máš povědomí o IT.

Co ti nabízíme:

  • zaměstnání v perspektivním oboru,
  • fixní plat, práci na HPP,
  • 5 týdnů dovolené, možnost občasné práce z domova,
  • stravenkový paušál, Flexi Pass a MultiSport kartu,
  • snídaně a občerstvení na pracovišti, bike-friendly kancelář v centru Prahy (Florenc)
  • možnost naučit se nejen fakturační procesy, ale i technické znalosti spojené s hostingem.

Nástup: říjen/listopad 2025

Máš pocit, že by ti tahle pozice sedla? Jestli chceš vědět víc, pošli nám svůj životopis a my se ozveme.