Program garantované kvality služeb - SLA

Program garantované kvality služeb - SLA

Pokud měsíční provoz virtuálního serveru bude z prokazatelné viny ACTIVE 24 nižší než 100%, můžete vůči nám nárokovat zaplacení sankcí.

Sankce nelze uplatnit na tyto výpadky provozu serveru

1. Porucha některé ze síťových nebo aplikačních služeb, za které ACTIVE 24 nenese odpovědnost.
2. Avizovaná údržba serveru či síťové infrastruktury, která je společností ACTIVE 24 prováděna v době, která minimálně ovlivňuje standardní provoz zákazníka a v nejkratší možné době (obvykle v nočních časech začínajících po půlnoci).

Do měsíčního součtu výpadku serveru započítáváme celkovou dobu trvání všech výpadků delších než 10 minut. Sleva z provozu virtuálního serveru je odečtena vždy na faktuře v následujícím fakturačním období.

Srážky jsou uplatňovány dle tohoto sankčního schématu

Měsíční provoz serveru menší než 99,93 % 99,70 % 98,81 % 95,26 % 90,52 %
Výpadek větší než 32 min 128 min 512 min 2 048 min 4 096 min
Sleva z měsíčního paušálu 5 % 20 % 40 % 50 % 100 %

Jaroslav Křenek +420 234 262 053 obchod@active24.cz

Tento web používá soubory cookie. Procházením webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním (více informací).