Přecházíme na novou platformu

ACTIVE 24 přechází na novou platformu, kterou sdílíme s naší sesterskou společností Websupport, abychom vám mohli poskytovat ještě lepší služby. Změna vám přinese super jednoduchou administraci, ve které můžete hladce spravovat všechny své služby, a také spoustu technických a uživatelských vylepšení. Co přesně a co všechno to pro vás znamená?
 

Co změna přinese

Nová přátelská administrace

Správu všech svých služeb najdete pěkně pod jednou střechou. Administraci vyvíjíme tak, aby byla správa vašeho webu hračka.

Nová DNS infrastruktura jako štít proti DDoS útokům

Dlouho jsme pracovali na vybudování ještě lepší a kvalitnější infrastruktury pro DNS služby, díky které získáte rychlejší odezvu svých webů a vyšší odolnost vůči útokům. 

Bezkonkurenční odezva a dostupnost služeb

Naším cílem je 100% dostupnost serverů. Nedostupné jsou jen ve výjimečných případech, kvůli plánované údržbě nebo když se objeví něco nepředvídatelného. Víc se dozvíte po prohlédnutí dat z nástroje Pingdom. Detailnější info
 

Jednoduchost nade vše

Do světa domén a hostingů chceme vnášet jednoduchost – tak, aby web mohl mít opravdu každý. Můžete tudíž klidně zapomenout na komplikované záležitosti, ve kterých se vyznají jen školení experti.

Ochotná a lokální podpora

Naše podpora z pražské centrály zůstane i nadále živá, odborná, ochotná a dostupná 7 dní v týdnu, 365 dní v roce. Bude vám k dispozici na LiveChatu, e-mailu i na telefonu.

Jak a kdy změna proběhne

1
Změna se vás dotkne
během následujících měsíců

Zákazníky budeme přesouvat na novou platformu ve vlnách, v závislosti na službách a produktech, které u nás mají zakoupené. 

2
Pošleme vám
e-mail

Před začátkem převodu účtu vás kontaktujeme na vaší e-mailové adrese. Posléze vás budeme dál informovat o průběhu celého procesu.

3
Už jsme vás
kontaktovali? 

Přečtěte si víc o vylepšeních a změnách, které se týkají vašich produktů.
Technické informace k migraci. 

Mění se i datacentrum, ve kterém se má data nacházejí?
Ano, data přesouváme do našeho datacentra v Bratislavě. Jde o jedno z nejmodernějších datacenter na Slovensku, které splňuje standard TIER III. Připojení jsme přímo do hlavního peeringového centra v ČR - NIX.CZ. Můžete si přečíst víc o tom, proč jsme vybrali právě toto datacentrum a jaké jsou jeho parametry.

Kdy se mi kvůli převodu účtu ozvete?
Před zahájením převodu účtu vás budeme s dostatečným předstihem kontaktovat e-mailem.

Převod účtu provedete za mě, nebo musím něco udělat?
Záleží na konfiguraci vašich služeb. Ve většině případů ale není třeba dělat nic, celou migraci provedeme bez nutnosti vaší spolupráce. V některých případech (například pokud nevyužíváte naše DNS nameservery) vás budeme kontaktovat dopředu, bude-li nutná vaše asistence.

Co když nechci přecházet na novou platformu?
Upřímně věříme, že tato změna vám přinese kvalitnější služby. Přesto ale chápeme, že změna nemusí být vždy příjemná. Děláme všechno pro to, aby celý proces proběhl co nejhladčeji, tedy aby pro naše zákazníky neznamenal žádné kroky navíc. Investujeme spoustu zdrojů, času i financí do vývoje nové platformy, která do budoucna úplně nahradí tu původní. A věříme, že naše úsilí uvidíte i vy, naši zákazníci. 

Něco se mi nezdá, co mám dělat?
Určitě se nám ozvěte, naše podpora je tu pro vás 24 hodin denně. 

Co to znamená pro ochranu mých dat?
Na tom, co všechno děláme pro ochranu vašich osobních údajů, se nic nemění. V platnosti zůstává Prohlášení o ochraně osobních údajů.

Po převodu účtu se mi nedaří zresetovat své heslo. Co mám dělat?
Chcete ověřit svou identitu přes SMS kód? Pravděpodobně máte v našem systému neaktuální telefonní číslo. Použijte jiný způsob ověření a vše bude v pořádku. Po přihlášení doporučujeme aktualizovat své osobní údaje ​​

Během převodu účtu mi přišel e-mail od nic.cz, co mám dělat?
Nemusíte dělat nic, všechno je v pořádku. Tento e-mail je běžný postup od správce .CZ domény.

Mění se nějak automatické platby kartou?
Ano, částečně. U ACTIVE24  jste si aktivovali automatické platby pro všechny služby pod svým účtem. V administraci si můžete vybrat, pro kterou službu si přejete mít automatické platby aktivní a pro které nikoliv.