Zákaznická podpora

ACTIVE 24 poskytuje zákaznickou podporu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Nedílnou součástí zákaznické podpory je tzv. dohledové centrum, které zajišťuje nepřetržitý dohled nad chodem všech našich serverů i vašich webových prezentací.

Se svými dotazy a požadavky se můžete kdykoliv obrátit na náš tým zákaznické podpory :
– odesláním autorizovaného požadavku ze Zákaznického centra
– e-mailem: helpdesk@active24.cz
– telefonicky: +420 234 262 000
– pomocí chatu: ze Zákaznického centra

Naše fakturační oddělení je vám k dispozici v pracovní dny (Po-Pá) od 8:00 do 16:30 na e-mailu faktury@active24.cz.

TIP: Pro snadnější identifikaci vašich služeb, nezapomeňte prosím uvést základní údaje, kterými jsou nejčastěji:
– název domény
– kód zákazníka nebo přihlašovací jméno do Zákaznického centra

Další informace o zákaznické podpoře najdete v našem Centru nápovědy.

Snažíme se o zlepšení našich služeb, velmi nám pomůže když vyplníte následující dotazník.

Vyplnit dotazník

Máme důvěru našich zákazníků, říkají o nás:

  • vše funguje tak jak má, při řešení potíží je helpdesk dostatečně rychlý
  • reagujete i jako lidi, nejen jako stroje... to je dnes k nezaplacení
  • velmi profesionální přístup, kvalitní a bezproblémové služby
  • máme u vás stránky, které už léta fungují, bez jediného zádrhelu
  • možnost ověřit širokou škálu domén, rychlost ověřování, zajímavé balíčky služeb
Tento web používá soubory cookie. Procházením webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním (více informací).