Bezpečnostní upozornění

Pokud byly údaje k vašemu účtu kompromitovány v návaznosti na malware ve vašem počítači, doporučujeme neprodleně provést změnu hesel ke všem nástrojům, které u nás využíváte.


Před provedením změny přístupových údajů důrazně doporučujeme zkontrolovat zařízení, na kterých k jednotlivým službám přistupujete, na přítomnost malware, spyware, keyloggerů apod. pomocí antivirového programu.

Návod, jak změnit heslo k:

  • zákaznickému účtu (zákaznické centrum),
  • emailové schránce,
  • FTP účtu,
  • MySQL/MSSQL databázi,
  • službě Eshop,

najdete v tomto článku.

Základní tipy pro bezpečnou práci s hesly naleznete zde.

U zákaznických účtů rovněž doporučujeme aktivovat dvoufaktorové ověření.

V případě dotazů nás kontaktujte ideálně prostřednictvím autorizovaného požadavku. Na všechny zaslané požadavky odpovíme v co nejkratší možné době. Pokud však potřebujete něco řešit urgentně, kontaktujte nás přes chat či telefon. 

Autorizovaný požadavek vytvoříte dle tohoto návodu.