Program garantované kvality služeb - SLA

Pokud měsíční provoz virtuálního serveru bude z prokazatelné viny ACTIVE 24 nižší než 100%, má klient nárok na uplatnění sankcí směrem k ACTIVE 24.

Sankce nelze uplatnit na tyto výpadky provozu serveru

  1. Porucha některé ze síťových nebo aplikačních služeb, za které ACTIVE 24 nenese odpovědnost.
  2. Avizovaná údržba serveru či síťové infrastruktury, která je společností ACTIVE 24 prováděna v době, která minimálně ovlivňuje standardní provoz zákazníka a v nejkratší možné době (obvykle v nočních časech začínajících po půlnoci).

Do měsíčního součtu výpadku serveru započítáváme celkovou dobu trvání všech výpadků delších než 10 minut. Sleva z provozu virtuálního serveru je odečtena vždy na faktuře v následujícím fakturačním období.

Srážky jsou uplatňovány dle tohoto sankčního schématu

Měsíční provoz serveru menší než
Výpadek větší než
Sleva z měsíčního paušálu
% min
hod %
99,93 32 0,53 5
99,85 64 1,07 10
99,70 128 2,13 20
98,81 512 8,53 40
95,26 2048 34,13 50
90,52 4096 68,27 100