ACTIVE 24 poskytuje zákaznickou podporu 24 hodin 7 dní v týdnu.

Nedílnou součástí zákaznické podpory je tzv. dohledové centrum, které zajišťuje nepřetržitý dohled nad chodem všech našich serverů i vašich webových prezentací.

V případě produktu Vltava2000 (e-shop) je vám zákaznická podpora k dispozici v pracovní dny (Po-Pá) od 9:00 do 17:00.

Fakturační oddělení je vám k dispozici v pracovní dny (Po-Pá) od 8:00 do 16:30 faktury@active24.cz.

Se svými dotazy a požadavky se můžete kdykoliv obrátit na náš tým zákaznické podpory :

TIP: Pro snadnější identifikaci Vašich služeb, nezapomeňte prosím uvést základní údaje, kterými jsou nejčastěji:

  • název domény
  • kód zákazníka nebo přihlašovací jméno do Zákaznického centra

Další informace o zákaznické podpoře najdete v našem Centru nápovědy.